Jak prodávat v krizi – poradci - Jak být top 10

Mimořádná nabídka pro vstup do kurzu vyprší za:

  0  0
Days
:
 
  1  5
:
 
  0  4

:
 
  3  1

You missed out!

Finanční poradci zažívají největší propad obchodů za posledních několik let

...největší propady mají poradci, kteří se zaměřili na prodej hypoték

  • Inflace a vysoké úrokové sazby se podepisují na propadu zájmu o hypoteční úvěry
  • Dle statistik České bankovní asociace je meziroční propad nových hypoték 73 %
  • Hypoteční trh se dostal pod deset miliard korun. Jde o nejhorší výsledek od roku 2010.

Jmenuji se Pavel Fara a od roku 2010 pomáhám finanční poradcům 
prodávat více díky internetu. 

Finanční poradci, kteří chtějí uspět, musí umět i v krizi získávat nové obchody

V posledních měsících se celou naší společností nesou negativní zprávy. Skloňují se slova jako válka, inflace nebo zdražování energií. Lidé mají strach z budoucnosti a proto mění své chování. Začínají šetřit, méně utrácet a každou investovanou korunu si pořádně promyslí.


V posledních týdnech jsem mluvil s desítkami finančních poradců. Vesměs jsou to dva typy rozhovorů:

Jedni mi říkají, že samozřejmě krizi pociťují, ale na jejich obchodech se to neprojevuje nijak dramaticky. A ti druzí se chodí poradit co teď mají dělat, protože se jim propadly obchody až někam k nule a ohrožuje to jejich živobytí. Ukážu vám tři postupy, které musíte udělat pro to, abyste patřili k té první skupině poradců, kteří z této krize vyjdou jako vítězové.

Jsem přesvědčen, že teď se láme chleba. Následující týdny a měsíce rozhodnou o tom, zda váš byznys poletí nahoru nebo bude pomalu upadat. 

Kde a jak získávat nové obchody?

Od roku 2010 pomáhám finančním poradcům získávat nové obchody díky internetu. Za ta léta mám pocit, že jsem řekl úplně všechno. Říkám si, že snad každý finanční poradce ví o tom, že internet mu pomáhá násobit prodej.

Také ale vidím, že drtivá většina poradců neumí potenciál internetu využít ve svůj prospěch. A celá řada poradců si výraz "pomocí internetu" vykládá jako "bez práce". Tak to ale není. I na internetu je potřeba to odpracovat. Ale odpracovat ty správné věci.


Za těch 12 let jsem byl svědkem mnoha příběhů, kdy někteří poradci následovali krok za krokem, co jsem jim poradil, přidali k tomu něco svého a dnes? Patří mezi špičky svého oboru. Dokázali nejen na internetu být, ale udělat si z internetu nástroj, který jim pravidelně přináší nové obchody.


Tady jsou tři postupy, které musíte udělat, abyste patřili do té skupiny poradců, kteří prodávají a získávají nové obchody krize nekrize.

Trh se sice zpomalil, ale nezastavil se

1. Musíte rozšířit svou sféru vlivu


Zájemců o vaše služby je teď méně...

Méně vám volají.

Méně vám píšou.

Méně se s vámi setkávají.


Ubylo zájemců o vaše služby, ale pořád tady nějací jsou a vy teď musíte zařídit, aby se dostali právě k vám. Musíte rozšířit svou sféru vlivu. A když říkám rozšířit, tak myslím hodně rozšířit a rychle rozšířit.

Nejlepší způsob, jak rozšířit svou sféru vlivu je využít internet - neexistuje žádné jiné místo na světě, které by vám umožňilo oslovit desítky, stovky, klidně tisíce nových klientů najednou. Pořád existují cesty, jak toho docílit zdarma, nebo doslova za pár korun.

2. Musíte umět automatizovaně komunikovat


Dokážete najednou oslovit desítky, stovky, či tisíce lidí? 

Víte, jak docílit toho, aby na vás lidé nezapomněli? 

Víte, jak automatizovat hromadnou komunikaci? 


Nikdy dřív nebylo pro finanční poradce tak důležité mít zmáknuté obchodování on-line jako právě v této době.


3. Musíte začít dělat něco jinak


Albert Einstein popsal definici šílenství takto:


Definice šílenství je dělat stejnou věc znovu a znovu a očekávat jiné výsledky."


Ruku na srdce, kdy jste naposledy udělali něco jinak? Když se podíváte do historie na všechny předešlé krize, tak každá krize měla své vítěze a poražené. Vítězové měli vždy jednu věc společnou: Dělali něco jinak. Jinak, než to v krizi dělal dav.


Uměli se odlišit od davu.

Většina finančních poradců se odlišit neumí.

Vy to TEĎ musíte udělat.

Je tady ale ještě jedna důležitá věc, a to je schopnost udělat si z krize příležitost.

Nebuďte v tom sami:

Ukázal jsem vám tři postupy, které můžete hned vzít a pustit se do nich.

Když v tom jste sami, tak je to těžké.

Ukážu vám teď způsob, jak v tom sami být nemusíte.


Všechny ty věci si teď můžete nastavit v kurzu, který jsem pro vás připravil s kolegy z mého týmu:

Představuji vám třítýdenní program:

JAK PRODÁVAT V KRIZI

Žádná nudná teorie.

Ale konkrétní tipy z praxe, o kterých víme, že fungují.


Připravili jsme pro vás 6 modulů. Celý kurz je formou on-line videa. To znamená, že nemusíte nikam jezdit a moduly můžete sledovat doma nebo v kanceláři.

2x týdně vždy v úterý a ve čtvrtek vám zpřístupníme nový modul. K modulům budete mít přístup nejméně jeden rok. To znamená, že ke všem modulům se můžete libovolně vracet.

Co všechno se v jednotlivých modulech dozvíte?

1. modul: Co dělat v krizi na internetu - první část (7. února)

Ukážeme vám 3 typy aktivit, které vám pomohou s rozšiřováním vaší sféry vlivu a taky vám představíme akční pro vylepšení vašeho webu. Pokud svůj web ještě nemáte, tak vám jej vytvoříme v aplikaci Chytrý web poradce. 


2. modul: Na co se v krizi soustředit v osobním rozvoji a sebemotivaci (9. února)

Tímto modulem vás provedeme společně s Ivo Tomanem, kterého určitě znáte jako motivačního speakra a autora mnoha knih o osobním rozvoji. Ivo Toman se v minulosti živil přímým prodejem a proto s ním probereme i téma  „Prodej z očí do očí".

3. modul: Jak v krizi rozšířit svou sféru vlivu (14. února)

Na tento modul jsme si pozvali dalšího hosta, a to je Joe Muczka. Joe je vyhledávaným evropským malířem, jehož díla se prodávají po celém světě za statisícové i milionové částky. Stejně jako Ivo Toman, tak i Joe se dřív živil přímým prodejem.

4. modul: Co dělat v krizi na internetu - druhá část (16. února)

V tomto modulu vám jednak dáme akční plán pro práci s databází vašich kontaktů a pak se ještě podíváme na nové možnosti na sociálních sítích. Co teď funguje a čemu se raději vyhnout.
 

5. modul: 12 praktických tipů pro nastartování prodeje v krizi (21. února)

Dostanete od nás 12 konkrétních tipů s návody od nás a našich hostů. Vyberte si jednu nebo více věcí, které můžete hned začít dělat a získávat díky tomu nové obchody.

6. modul: Sdílení nejlepší praxe (23. února)

Ze své praxe vím, že v průběhu kurzu se vždy mnohým účastníkům podaří už během první týdnů získávat nové obchody a klienty. V posledním modulu budete mít možnost inspirovat se a získat postřehy od účastníku kurzu.

Unikátní propojení makléřů a poradců 

Pokud mě sledujete delší dobu, tak jistě víte, že úzce spolupracuji s Tomášem Kučerou, který dělá podobné věci pro realitní makléře. Mimořádná doba si žádá mimořádné činy a proto jsem se s Tomášem domluvil, že tento program připravíme spolu a poprvé v historii pozveme do programu společně jak poradce, tak realitní makléře.


V čem to pro vás bude přínosné?


Jak jsem již zmínil, tak jedna z klíčových věcí, kterou musíte jako finanční poradce zvládnout je rozšířit svou sféru vlivu. Realitní makléři vám s tím mohou pomoci! Každý realitní makléř, když prodává nemovitost, tak se přirozeně dostává k lidem, kteří řeší hypotéku.

Není žádné tajemství, že makléři s finančními poradci spolupracují. V průběhu kurzu vznikne přirozený prostor pro networking, tak aby si makléři a poradci vzájemně pomohli rozšířit svou sféru vlivu.

Investice, která se vám vyplatí


V této složité době chci jít naproti tomu, aby o vstupu do kurzu kurzu nemusel žádný poradce přemýšlet. Ať co se týká financí nebo co se týká rychlosti zavedení do praxe.


Program s názvem „Jak prodávat v krizi” se na podzim minulého roku prodával za 2 600 Kč. Vy teď máte jedinečnou příležitost získat přístup ke kurzu za mimořádných podmínek.


To znamená, že namísto 2 600 Kč (109 EUR), teď zaplatíte pouze 990 Kč (42 EUR).


Moje zkušenost říká, že řadě makléřů se již v průběhu kurzu podaří získat nové obchody.


Investice se jim už díky prvnímu obchodu z internetu vrátila několikanásobně. 


Kupujete záznam kurzu, kterým před koncem roku prošlo více než 200 poradců a jejich ohlasy byly skvělé!

 

Jdete do toho? Klikněte na tlačítko "Přidat do košíku" a získejte své místo v kurzu.

Na koho se můžete v kurzu těšit?

Tomáš Kučera

Tomáš Kučera je mediálně nejznámější makléř s 20letou praxí. Založil nejúspěšnější realitní institut Chytrý makléř. S Tomášem už několik let úzce spolupracuji a budeme vás společně celým kurzem provázet.

Joe Muczka

Joe je vyhledávaným evropským malířem, jehož díval se prodávají po celém světě za statisícové i milionové částky. Možná jste o něm četli v magazínu Forbes, když prodal své NFT za milion korun. Zároveň se Joe dřív živil přímým prodejem.

Ivo Toman

Ivo Toman je známý český školitel, motivátor a autor 16 knih. Jeho nejznámnější knížka je “Debordelizace hlavy”. Ivo Toman se v minulosti také živil přímým prodejem. 

Dva parádní bonusy pro účastníky kurzu

1. Aplikace Chytrý web poradce na měsíc ZDARMA

Tento bonus ocení každý poradce, který ještě nemá svůj web nebo nástroj pro automatizovanou komunikaci. Aplikaci budete mít po celou dobu trvání kurzu ZDARMA. 


2. Videonávod, jak mít vše na svém webu nastaveno

V tomto návodu vám ukážeme, co vše a hlavně, jak má mít poradce na webových stránkách vytvořeno a nastaveno, aby mu internet přinášel nové obchody. 


Děkuji, že jste si udělali čas a přečetli si celou tuto stránku.


Nikdy nebyl lepší důvod, zkusit nové postupy, než teď. Ale zadek za nás nikdo nezvedne.


Teď je to na vás. S těmi z vás, kteří se rozhodli vstoupit do kurzu se brzy uvidíme.

Těším se, až mi dáte vědět, že se vám podařilo získat první nový obchod díky internetu.


Pavel Fara
Zakladatel Chytrý web poradce

Copyright - Tomawell s.r.o